teisipäev, 9. oktoober 2012

♥ 41. päev tahke toiduta, tänusõnad ja Playboy



- apelsinimahl

Minu kuuajane õunamahladieet on siinkohal väikese pausi sisse saanud. Olen hakanud apelsinimahla jooma. Tunnen kohe selle järgi isu ja see teeb mind seestpoolt õnnelikuks.
Kasutan mahla tegemiseks käsipressi, masinaga tehtud apelsinimahl mulle ei maitse. Ja ikka endiselt kurnan ka.
 Hetkel enam näljatunnet ei ole.


Kallid sõbrad, ma poleks kunagi osanud oodata, et minu artikkel Aja Lehes nii palju vastukaja leiab. Tänan teid kõiki südamest! Tänan teid ilusate kommentaaride eest, heade soovide eest ja tänan ka halbade kommentaaride eest, õigem ongi need välja lasta kui enda sees hoida.  Seoses sellega, et sattusin lugema pikka arutelu sel teemal, tunnen, et soovin mõningaid asju lahti seletada. Minu kaanetüdrukuperiood ei ole minu jaoks haav hinges ega rumalusest tehtud viga, vaid väga ilus ja meeldejääv periood elus, mille eest olen tänulik ja mida ma mitte mingil juhul ei jätaks oma elust ära. Näilise nn. "odava enesemüümise" taga on tegelikult peidus väga ilus lugu. :) Inimene, kes minust selle loo tegi, oli mulle kallis ja tundis mind. Lugu oli minust kui tüdrukust  kes elab ihuüksi keset loodust , mis oli ka pealkiri kaanel. Mida kirjutas ta minust sisus:

"Kujutle, et oled sattunud kohta, kus ei ole silmapiiril midagi ega kedagi.. kaaslaseks vaid jahe eestimaine tuul ja nukrana näiv üksindus. Kuid liikudes lähemale tuuleväljale, merevee piirile, märkad rannal end ja loodust nautimas säravat heledate juuste ja veatu kehajoonega näkki. Mari Metsallik (19) on täpselt nii naturaalne ja puhas nagu loodus. Tema üdini positiivne aura peletab eemale ka jahedamad tuuled ja oma sügava seesmise jõuga võlub ta pilvede vahelt välja soojendavaid päikesekiiri. Sulle, kes sa ihkad vabadust ja looduse ürgset kutset. Lase piiritul tundel end kaasa haarata."



Minu jaoks on see imeliselt kaunis ja jään mäletama seda kogemust ainult heade mõtetega, kirjeldamatult uskumatute läbielamiste ja aega täis ülimat positiivsust ja elurõõmu.  Meie seltskond oli äärmiselt õnnelik ja täidetud armastusega, mitte kunagi polnud selles seltskonnas kritiseerimist, kellegi tagarääkimist. Oli sõprus, armastus,huumor. 
 Kui olin väike ja äsja lugema õppinud, oli minu esimeseks raamatuks "Loov visualiseerimine". Peale selle  läbilugemist kirjutasin oma väikese lapse käega omaenda visualiseerimispäeviku. Seal oli üks sissekanne, kus seisis: "Tahan ilust särada". 
Kuna ma niimoodi soovisin ja tahtsin, siis on ju loomulik, et mul oli vaja kogemust, mis tunne on siis olla laval ja poodiumil, fotograafide ja kaamerate ees, kõigi imetleda, ilust särades. Kogesin seda, tänasin seda kogemust ja läksin eluga edasi.  Õhtul võtsin ma uhked kingad jalast ja olin mina ise, kõndides paljajalu mööda oma külateed, kus mind lapsest saadik Pocahontaseks, tuhkatriinuks, paljajalu- Mariks ja haldjakeseks kutsutakse. See olen mina. Tänu sellele kogesin ma selgelt, et väline ilu on vaid kest. Nüüd on aeg sisemisest ilust särada! Lasta oma sisemise ilu sära välja valguda. Ja see olen mina, siin ma tunnen end iseendana. Kuidas saaksin ma rääkida elutarkustest, kuidas saaksin midagi õpetada, kuidas saaksin üldse millestki muust rääkida, kui mitte ise enda elu kogemusest? Võib lugeda raamatuid, vaadata vaimseid filme, aga kogeda nii paljusid erinevaid vorme elult vaid ühe elu ja veel vaid 21 aasta jooksul, see on teine asi.Mu ema ütleb ikka, et enamus inimestel ei ole 100 aasta jooksul ka nii palju elukogemusi, kui minul on olnud 19 aasta jooksul.
Reeglid, mille inimene on ise endale kehtestanud ja mille järgi hindab ta inimesi heaks või halvaks, õigeks või valeks, kammitsevad inimest ennast ja eneselegi teadvustamata võib omaenda dogmadest piiratud inimene muutuda kritiseerivaks nende suhtes, kes nende arvates on elanud valesti. Vaid inimene, kes iseennast ei armasta, on teiste suhtes kritiseeriv ja hukkamõistev. Kuid mis on meie praeguse aja kõige tähtsam õpetus? Ära anna hinnanguid! Olgu inimene prostituut, prükkar või president, tema hing on sama puhas ja hea nagu Sinulgi ja vaid siin maises oma kogemusi saamas.
Ärge vaadake mööda kõige tähtsamast lausest minu artiklist, minu sõnumist, mis on- jagage puhast armastust! Ainult Jumala armastus liidab ja kasvatab, ainult armastus ravib ja tervendab, hoiab ja hoolitseb.

Mind väga üllatab, et inimesed kirjutavad nagu oleksin ma sündinud Playboy modellina ning "leidnud"  või hakanud looduslähedast elu alles hiljem praktiseerima. See pole päris õige, aga ehk saavad kõik sellest tegelikult isegi aru. Playboy oli minu jaoks vaheaste, astumine Playboy seltskonda oli elumuutus, mitte see, kui peale seda tagasi tavaellu läksin. Kummaline on nii enesestmõistetavat asja seletada ja imelik, et paljudele tundub see nii oluline. Jah, see oli suur muutus, sinna minek.  Playboy tõi minule lihtsalt rohkem tähelepanu, kui enne oli. Mul on kahju , et nii paljud inimesed ei julge teha seda, mida nad tegelikult tahaksid. Oluline on aru saada, et see hukkamõist ja hinnangud, mis inimesed annavad, on vaid nende arvamus, mida mõjutab nende sisemaailm ja tunded. See ei mõjuta ega puuduta mitte kedagi teist kui vaid neid ennast! Kui ma olin 15 aastane, vaatasin tv sarja Girls Next Door ja imetlesin nende naiste ilu, sära ja naiselikkust. Kuidas ühel neist, minu lemmikul, oli lapsest saadik olnud unistus olla Playboy kaanestaar. Ja kui see unistus lõpuks täitus, kuidas ta nuttis ja oli nii õnnelik. See oli nii liigutav. Mäletan, et mõtlesin, kui imeline oleks olla selle ajakirja kaanel. Ja nii uskumatu kui see ka poleks, see täitus!! Pildistamise ajal olin ma 18 aastane, ausalt öeldes tundsin end veel lapsena ja kogu selles kogemuses polnud minu jaoks mitte midagi seksuaalset.

*PS! Kunagi oli ka minus tunne nimega eelarvamus. Näiteks Pamela Andersoni suhtes. Kuni ma Rumeenias, just tänu sellele kaanetüdrukuks olemisele, temaga kohtusin, koos tantsisime ja vestlesime. Ta on väga hea südamega, siiras ja hoolitsev naisterahvas, kes hoolib muide väga loomadest ja keskkonnast. Laseme oma eelarvamused vabaks ja saame ise õnnelikumaks!

Tänan ühte head inimest sellise kommentaari eest. Lisaksin veel juurde, et põhjus, miks loomeorganid kiirgavad mustust, on sellepärast, et naisel on olnud palju seksuaalpartnereid, kasutatakse seksi valel eesmärgil ja loomeorganid on puhastamata. Mina võtsin vastu otsuse, et elan tsölibaadis ühe mehe jaoks, kellest saab minu abikaasa, vastu muide juba ammu enne playboysse minekut. Minu loomeorganid on täiesti puhtad, puutumata võõrastest energiatest ning need on Jumala valgusega kaitstud, miski ei saa neid määrida. Sellepärast need kiirgavad ka välja valgust ja puhtust. Tunnen endas harmooniat ja tasakaalu ning seega ei tunne ma vajadust seksi järele, pole tundnud siiamaani ega tunne ka praegu ning saan elada õnnelikult ilma selleta.


















Siin on ka mõned pildid sellest ajast, minu igapäevaelust aastal 2010.








tammelehti söömas :)
jõin  õhtust nõgeseteed enne magamaminekut


















olime juba terve päeva matkanud ja puhkasime väikese  ojakese
juures, veel oli pikk tee tagasi koju





söömas

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar

Märkus: kommentaare saab postitada vaid blogi liige.