reede, 12. oktoober 2012

♥ 44. päev tahke toiduta ja 222

-õunamahl

Mul on viimasel ajal väga palju sattunud numbrikombinatsioon 222 pea igal pool kuhu vaatan. Palusin siis Jumala inglitel see mulle ikka lahti ka seletada.
222- Teie värskelt külvatud ideed hakkavad peagi idanema. Hoolitsege nende eest, siis pistavad nad oma nina mullast välja ja te saate kinnitust oma võimele luua midagi uut. Teie looming ilmutab end peagi, seepärast jätkake oma tänuväärset tööd! Jätkake positiivset mõtlemist!
See sobib mulle väga hästi, ma tunnen end juba viimased paar päeva väga "kummaliselt". Mitte halvasti, mul lihtsalt pole neid sõnu, et seda kirjeldada. Tunnen mingit muutust. See on millegi uue tulemine, millegi tähtsa ja uue tulemine mu ellu ja millegi, mis juhtub kohe kohe! :) Ka inglid kinnitavad seda ja ma olen väga tänulik.Ootan suure huviga ja olen avatud kõigele, mis mulle on hea ja vajalik.


Kohtumiseni homme mahemöllul! :)

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar

Märkus: kommentaare saab postitada vaid blogi liige.