pühapäev, 21. oktoober 2012

♥ 52. & 53. päev tahke toiduta ja tartu, võru

Nautisime kaunist Tartut ja sõitsimeVõrumaale. Õhtul tegin ühe pika pika saunarituaali koos puhastusega ja laadisin end märjal kasterohul. Ma armastan väga sauna ja seda täiesti puhast tunnet pärast kõikidel kehadel. :) Hommikul jõin natuke õunamahla, aga päeval ja õhtul olin veidikese kaevuvee peal.
Hommikul ärgates tundsin end nii hästi ja õnnelikuna. Võrus on kohe sellised energiad õhus, et nii nii õnnelik on olla. See lõhn.. Nautisin väga hommikusöögilaua taga istumist kogu pere ja sugulastega. Meil on sugulasi nii vähe, et kui me kord aastas saame koos hommikust süüa, siis see on nii hindamatu väärtus. Minu hommikusöögiks oli küll klaasike vaid laetud puhast vett, aga saan sellegipoolest hommikusöögist kui rituaalist osa võtta. Meil on ka alati väga huvitavad vestlused ja arutelud. Mulle meeldib see, kuidas sugulastel on alati ainult värske ja puhas toit laual. Tädimees on kalur ja nad söövad põhimõtteliselt hommikuks, lõunaks ja õhtuks ainult kala ja kalast tehtud toite. :) Naljakas on vaadata, kuidas nad võtavad külmikust välja kilose karbi värske kalamarjaga hommikusöögiks, kui poodides müüakse seda nii hirmkalli raha eest. Laual on alati ka suur värskelt püütud ja väljas küpsetatud forell ja kõikvõimalikud isetehtud salatid ja hoidised.
Mina korjasin puu alt mõned õunad ja pressisin endale umbes 200 ml õunamahla. Seda jõingi päevamahlaks.

 Tagasiteel peatusime Põhjaka mõisas. Soovitan seda kõigile, kes tahavad teel kuskil peatuda ja midagi erilist süüa ja juua. Menüüs on kõik ainult täiesti eestipärased ja hooajalised toidud ja saab kaasa osta värselt küpsetatud leiba. Sellist sooja ja auravat ja ülipehmet, mida ka lauda tuuakse.
Mina tellisin endale vett, nad toovad lauda värsket kaevuvett vanaaegses piimapudelis. :) Ja see on veel täiesti tasuta! Ostsime ka sooja leiba kaasa.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar

Märkus: kommentaare saab postitada vaid blogi liige.