kolmapäev, 24. oktoober 2012

♥ 55 & 56 päev tahke toiduta ja kvaliteetaeg perega

-õunamahl
Olen viimasel ajal natuke vähem kirjutanud, sest mul on palju muud kirjutamistööd tulnud. Loodan kõigega ilusti hakkama saada nii, et jääks mõtteid ja aega mida ikka siia ka kirja panna. Käisime eile kogu perega külas õhtusöögil. Oli väga meeldiv ja lõõgastav õhtu imeilusas kodus. Põleva kamina juures laual oli muuhulgas ka imeline toorsalat  ja india pähklitest tehtud toorjuust minu katsetuse järgi. (India pähklid blenderdatud küüslaugu, natukese sinepiseemnete, tilli, peteselli, sidrunimahla, sellerisoola ja meresoolaga). Kõik kiitsid seda "juustu" väga ja keegi ei usu, et seal pole päriselt juustu sees. Minule tehti õunamahla tükikese peediga, nii et mahl nägi pokaalis välja täpselt nagu roosa vein ja sain teistega kokku lüüa. :) Naudin kogu südamest perega olemist, eriti, kui enamuse ajast veedan üksi. Nii saavad need koosoldud hetked väga kalliteks.
Olen viimasel ajal märganud, et mul ei lange üldse juuksekarvu välja. Kui harjan juukseid, siis ei jää ühtegi juuksekarvu harjale. Juuksed on endiselt väga pehmed ja siledad. Nahk on ka puhas ja tundub niisutatud. Energia on laes ja tunnen end jätkuvalt suurepäraselt. :)

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar

Märkus: kommentaare saab postitada vaid blogi liige.