pühapäev, 4. november 2012

♥ 65, 66, 67. päev tahke toiduta

:)
Eile sai käidud taimetoidumessil. Võrreldes eelmise aasta messiga oli ikka tohutu areng toimunud. Nii palju toortoitu! Sojatoodete lett oli üpris tühi, aga toortoidulettide ees toimus meeletu tunglemine, seda oli tore näha. Ja alati on tore näha sõpru Sillet, Ly'd, Marget ja kõiki teisi. Sain osta ka perele kaasa värsket toortoitu, Vihmavarju kohviku shampinjonisalatit, mis mu isa lemmik on ja Ly sibulabatoone. Muidugi ostsin kaasa ka ohtralt toorshokolaadi, mis õhtul mu värske iisopitee kõrvale ära söödi.  Jõin ise eile natuke õunamahla.
Täna sai kikkaputke ja mesiputke seemneid külitud kasvuhoonesse ja õue. Nad jäävad talveks lume alla. Esimene lumi ehmatas natuke ära, aga õnneks maa sulas jälle ja jõudsime ikka seemned maha panna. Kevadel saavad nad kohe kasvama hakata ja saab nende võrseid tervendamiseks ja toiduks kasutada.
Tegin täna emale ja isale õhtusöögiks suure vaagnatäie toorsushit. Neile maitses väga ja kiitsid. Mulle teeb nii head meelt, kui mu lähedased söövad värsket toortoitu ja taimetoitu ja saan neile seda valmistada. Ise ma mahla ei joonudki, toitsin end sisemistelt tasanditelt ammutatud elujõuga ja seda meditatsiooni tegin hommikul trollis. :) Väga mõnus koht mediteerimiseks.  Kodus mul mingeid toiduaineid enam ei ole ja seega ei ole mul ka mingeid isusid.
Lõuna ajal käisin poes emale jõulukingitust ostmas. Ma ei otsinud midagi, palusin inglitel end juhatada õige asjani ja kõndisin lihtsalt ringi imetledes kõiki neid jõuluvidinaid, kulda-karda ja lõhnaküünlaid. Nii hea hakkas sees, soe, õnnelik jõulutunne. Ja järsku leidsin enda eest täiusliku kingituse. Ma ei taha siin kingitusest  pikemalt kirjutada, ema võib siin ringi vaatamas käia. :) Lasin selle kaunisti ära pakkida ja peitsin ära. Nüüd saab oodata jõuluõhtut ja saabki õue kuusele küünlad süüdata. Kuuseokste lõhn on nii hea, nii teraapiline ja soovitan alati tuua kuuseoksi koju, tuppa. Kes ei taha kuuselt oksi murda või kuuselast koju tuua, siis võib tuua ju kuuse- või miks mitte seedriistiku, seda ehtida kaunite ehetega, küünaldega ja kui jõulud läbi ja maa soojeneb, saab selle maha istutada.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar

Märkus: kommentaare saab postitada vaid blogi liige.