pühapäev, 16. september 2012

♥ 18. päev tahke toiduta, Olde Hansa ja üks vana mõtisklus

-Õunamahl

Käisin täna peale kõhutantsu Olde Hansas. Oh kuidas ma armastan seda kohta! Ma võin seal lihtsalt olla ja nautida ja vaikselt silitada kõiki neid armastusega tehtud käsitöötooteid.
Panen siia mõned pildid, sealne soojus, küünlavalgus ja - lõhn ja keskaegne muusika lisage oma kujutluses juurde ja saategi Olde Hansa elamuse. :)















Ma tänan Sind, Jumal, Lõpmatu Armastuse Allikas,
Armastuse eest oma elus,
Armastuse eest, mis mind alati ümbritseb,
Armastuse eest, mis ma ise olen.

Ma tänan Sind!


Ma tänan Sind selle imelise kingituse eest, mis on Elu!
Ma tänan Sind täiusliku ja kauni keha eest, mille oled mulle kasutamiseks andnud!
Ma tänan Sind tervise, hea enesetunde eest, millega mind õnnistad!

Ma tänan Sind!

Ma tänan Sind külluse eest!
Ma tänan Sind selle lõppematu rahajõe eest, mis minu suunas lakkamatult voolab!
Ma tänan Sind hoolitsuse ja turvatunde eest!

Ma tänan Sind, Jumal!


Ma tänan Sind Rahu ja Meelepuhtuse eest!
Ma tänan Sind Naeru ja Mängu eest!
Ma tänan Sind selle eest, et olen alati kaitstud ja hoitud!
Ja ma tänan Sind juhtimise eest!

Ma tänan Sind, Jumal!





Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar

Märkus: kommentaare saab postitada vaid blogi liige.