kolmapäev, 26. september 2012

♥ 28. päev tahke toiduta ja Alegria ehk RÕÕM

-õunamahl

Mul on nii hea meel, et Cirque Du Soleil ehk päikesetsirkus tuleb jälle Eestisse! Ja veel 5. aprill, minu sünnipäeval! Nende eelmise aasta jõuludeaegne show oli lihtsalt imeline elamus. MILLINE pulbitsev positiivne eluenergia, mis puudutas ja liigutas kõiki saalisolijaid. Andis edasi oma headuse. Imeline, lihtsalt imeline oli sellest osa saada ja see energia mõjus veel pikalt peale etenduse lõppu.
Kindlasti, kellel võimalus, tulge ja saage sellest osa!



Ostsin täna endale lõpuks uue sõela, ma sõelun alati kõik oma mahlad kaks korda läbi, et kõik kiudaine ja paksem mahl välja saada. See on ka põhjus, miks ma Boostis endale mahla ei tee, mul ei ole seal sõela ja ma tõesti ei taha juua vahust õunamahla. Isegi teist korda sõeludes jääb sõelale alati veel natuke vahtu ja kiudainet ja kui see satub kehasse, siis keha peab ikka tegelema kiudaine seedimisega.
Märkasin, et mu keha lõhnab magusalt, sellest hoovab sellist meeldivat kerget ja magusat õunalõhna. Pean ette vaatama, et puuviljakärbsed mu ümber tiirlema ei hakkaks.: D
Samuti märkasin, et ma ei higista enam või siis higistan minimaalselt ja see on lõhnatu, sellise väga kerge värske lõhnaga, nagu vesi. Ma ei ole küll kunagi eriline higistaja olnud, aga nüüd on see viimnegi kadunud. Justkui vastuseks oma küsimusele juhtusin hommikul nägema lõiku ühest raamatust, kus kirjutas, et terve inimese keha ei tohikski higistada. See ei tohiks muidugi olla eesmärk omaette, aga olen seda enda peal täheldanud. Ma usun, et keha on võimalik teistmoodi jahutada või soojendada ja seda armastuseenergia liigutamisena kehas sooja või jaheda hoovusena.
Olen kord varem kirjutanud, et toortoidul on ainult üks "miinus"- küüned kasvavad nii kiiresti, et peab neid iga nädal lõikama. Ka juuksed kasvavad lausa mühinal. Juba ainuüksi see võiks ju olla väga paljudele inimestele motivatsiooniks, et minna toortoidule või võtta lihtsalt oma tavamenüüsse värskeid ja puhastavaid mahlu.




Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar

Märkus: kommentaare saab postitada vaid blogi liige.