neljapäev, 11. oktoober 2012

♥ 43. päev tahke toiduta ja mahla saab ka turult

-õunamahl

Mul on turul üks tore tädike, kes pressib värsket mahedat õunamahla.  Tellin tema käest mõnikord varahommikuks, kui ise mahla teha ei jõua ja pean linnas käima. Nii saab hõlpsalt terveks päevaks mõnusa õunamahla osta ja kaasas kanda. Ta soovitas mul täna õunamahla sügavkülmutada ja siis väikeste portsudena sulatada. See on väga hea soovitus, sest sulatades saab teha ka võluvett, miks mitte siis võlumahla.

♥ Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ* ♥ *☆* ♥ **Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ ♥
.__♥__♥_____♥__♥_Peace
._♥_____♥__♥_____♥_ Joy
._♥______ ♥_______♥_ Light
.__♥____________♥_Love
.____♥________♥_ Harmony
.______♥____♥_ Sunshine
.________ ♥____ Hope


 Ma ei saagi praegu palju kirjutada, sest mu kass Kalle teeb mulle hetkel peamassaaži ja nõuab tähelepanu. Lähen temaga õue jooksma ja kirjutan hiljem edasi.


Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar

Märkus: kommentaare saab postitada vaid blogi liige.