neljapäev, 22. november 2012

♥ 85. päev tahke toiduta ja võtted

-lõkkel keedetud kuuseokkatee
-münditee

Mul on olnud imetore päev! Ärkasin täna juba natuke peale viite, et end valmis sättida, juua teed ja juba sõitsime filmivõtetele. Tahan rääkida sellest kõigest siis, kui kõik on valmis, aga sinna läheb veel palju, palju aega.  Aga sain veeta terve pika päeva värskes õhus, oma ümbruskonnas ja tundmas end iseendana. Olen niii õnnelik! Olen viimasel paaril päeval olnud vaid kergete taimeteede peal, sest olen unustanud mahla juua ja pole seda vajadust tundnud. Olen mahla võtnud väga vähe, aga proovin ikka rohkem juua, sest tunnen kuidas mul on raske olla seltskonnas produktiivne. Üksik elustiil on alati mind iseloomustanud, aga nüüd tunnen, et "kaon" täitsa ära. Unustasin end korra isegi kaamera ees kuhugi meditatiivsesse seisundisse lõkkesse vahtimas.
Nii palju liikumist, värsket õhku ja toimetamist on tõelise rammestuse toonud. See on nii hea tunne! Õhtul istusin oma õega ja jõime maitsvat ja värskendavat münditeed. Just see oli mulle vajalik, oma infot kustutava ja puhastava energeetilise toime poolest. Ja selline südamest südamesse vestlus oma õega, see on samuti nii nii toitev.
Tahaksin kirjutada ühest põnevast teemast seoses sõrmede ja lihastega, aga teen seda hiljem, sest ema lubas mulle täna preemiaks 1,5 tunnise üldmassaaži kupude ja kõrvaküünaldega teha ja hetkel tunnen, kuidas lausa kisub sinna massaažilauale! Ja veel soovin tutvustada ühte jooki mille just leiutasin ja mis on kõige imelisem asi, mida eales joonud olen. Panin selle nimeks "Mari Metsiku Armastuse Naps" ja mille mu ema, olnud seda maitsnud, nimetas ümber "Mari Tingimusteta Armastuse Napsuks". ;) Tahan lihtsalt teada anda, et blogi ikka toimib ja ma tõesti vabandan, et nii lohakalt olen seda viimastel päevadel pidanud. Armastan kõiki!!



Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar

Märkus: kommentaare saab postitada vaid blogi liige.