esmaspäev, 10. detsember 2012

♥ 103. päev tahke toiduta ja ÕNNELIND

Ma olen nii õnnelik, leidsin täna peale pikka otsimist oma õnnelinnu jutu üles, mille kirjutasin 6-aastasena. Olen seda kaua otsinud ja lõpuks ma ta leidsin! Olin kindel, et meil pole seda enam alles, sest kui selle kirjutasin, tahtis üks nägija, kellega mu ema tol ajal suhtles, neid pabereid endale saada, aga kuidagi oli see ikka meie koju jäänud ja just nüüd ma leidsin ta üles!! Kui seda uuesti lugesin, hakkasid pisarad mööda põski alla veerema. See hakkas niimoodi hinges kohe helisema ja mul hakkas nii kahju, et olen õnnelinnu unustanud. Tahan seda teie kõigiga jagada! Panen ta siia just nii, nagu ta mul kirja pandud oli ja ei muuda midagi. Tunnetage selle sõnumit- tänu ja andestus ja mida sümboliseerib mu õnnelind. :)

Õnnelind  ja tema õnnepuu.

Maailmas on ainult üks õnnelind. See õnnelind elab oma puupeal, seda puud kutsutakse õnnelepaks.
See lind tunnetab inimeste valusid ja hirme. Ja ta ravib neid.

Õhtul enne magamaminekut tuleb tänada õnnelindu tema heategude pärast. Kui sul on hirm, siis palu, et õnnelind sind aitaks ja sa saad sellest hirmust üle. Sama, kui sul on valu, kutsu õnnelindu. Ta võtab valu endale ja hoiab seda endas niikaua,  kui sa annad temale selle valu eest andeks. Kui annad, siis saab ta selle sinu hirmu ja valu tühjendada oma naaberpuu peale. Seda kutsutakse surmatammeks. Õnnelindu ei näe keegi teine kui ainult see kes teda kutsub. Õnnelind aga ei saa enne oma puu peale tagasi, kui kõikide inimeste valud ja hirmud on andeks antud. Ka Tammele peab andeks andma. Kui teil esineb valu ja hirme ning teisi halle omadusi, tähendab see, et sa pole õnnelinnule andeks andnud ja tänanud. Kui sulle ilmutavad end tondid on see see, et sa pole andnud andeks Tammele valud ja hirmud. Tähed taevas on märgid õnnelinnust. Langev täht tähendab, et õnnelind on rahul, talle on andestatud ja see on vastu võetud. Andestage õnnelinnule ja ta saab rahu.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar

Märkus: kommentaare saab postitada vaid blogi liige.