laupäev, 1. detsember 2012

♥ 94. päev tahke toiduta ja Saaremaa

-õunamahl
-taimetee

Käisin neljapäeva hommikul ühel toredal vestlusõhtul-koosviibimisel, kus meiega rääkis Valve. Küll tema läheduses on hea ja turvaline. Ta on ikka nii valgust ja rõõmu täis inimene ja see kiirgab ju välja. Ta rääkis meile ka taas, et ikka kõik muutused, mis seoses 21. detsembriga toimuvad, on ainult meie enda teha. See, kui palju pimedust tuleb, on meie enda teha. Mis puutub nö. katastroofidesse, siis Valve ütles, et temale on tulnud nägemusi sellest, et lihtsalt suuremad paneelmajad kipuvad kokku varisema ja kõige rohkem muutusi toimub Ameerikas. Ta ütles isegi, et on näinud nagu kaoks Ameerika ära, aga kus ta ikka kaduda saab. See oleneb ainult meist endist. Meil on oluline olla aus, nii oma tegudes kui sõnades ja levitada valgust.
Ta andis meile ka kauni palve. Valgus on mul ees, valgus minu sees, valgus minu ümber ja mina selle sees.
Tegime ka rahustava meditatsiooni, kus ühendasime oma hingekristalli Eesti kristallvõrgustikuga, mille Valve koos abilistega üles on seadnud. See kaitseb Eestit. Oma hingekristall on võimalik ühendada ka kogu Maa kristallvõrgustikuga.
Valve mainis huvitavalt, et kui minna ravimtaimi korjama, siis on oluline olla ise täiesti söömata ja joomata. Olen seda ise alati alateadlikult teinud, aga ei ole isegi seda endale kunagi teadvustanud, et miks ma nii teen. Tuli välja, et see on väga oluline, olla esiteks teistsuguse informatsiooni poolt puutumata ja, et keha ei peaks tegelema seedimisega.
Peale meditatsiooni sõitsin Saaremaale, kus sain sügaval sügaval metsa sees, ühes kaunis väikeses metsamajas mitmetunnist sauna nautida, tee äärest korjasime ka kadakaoksi vihtade jaoks. Väga meditatiivne oli olla seal, sest ümberringi ei olnud mitmekümne kilomeetri kaugusel hingelisti peale metsloomade, keda seal oli väga palju. Must rähn, rebased, hobused, Saaremaa ainulaadsed täpilised hirved jt. Ümberringi oli täielik vaikus ja ka majas sees. Aisad helid olid vaid tule praksumine kaminas.
Järgmisel hommikul sain Saaremaal natuke ringi vaadata ja seda imelist õhkkonda nautida. See on nagu teine maailm.
Leidsime tee äärest armsa hobusepere, kutsusin neid enda juurde ja nad tulid kiire galopiga mu juurde. See oli nii imetlusväärne ja rõõmustav kogemus minu jaoks. Mina rõõmustasin samamoodi ja sain veel hobustelt musi korraga mõlemale põsele. :)
Sain Saaremaalt ka ühe väga kummalise kogemuse, mille peale mõtlesin kaua, et milleks see küll vajalik oli. Lõpuks sain ka vastuse.Mul on lapsepõlvest üks allasurutud kogemus olnud, väga väga ebameeldiv kogemus, millest pole isegi kellelegi varem rääkinud. See, mis minuga juhtus seal, meenutas mulle väga tugevalt seda kogemust lapsepõlvest. See on hämmastav, kuidas praegu tulevad need vanad asjad välja, kõik vanad asjad tulevad välja. Sellepärast on oluline mitte muretseda, kui meiega juhtuvad ebameeldivad asjad, need on väga vajalikud, et välja tõmmata vanu tundeid. Praegu lihtsalt on sellised ajad. :)
Ilusat esimest detsembrit kõigile! Suured soojad kallistused ja vaadake õhtul kindlasti "Üksinda Kodus" filmi!





Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar

Märkus: kommentaare saab postitada vaid blogi liige.