reede, 18. jaanuar 2013

♥ 142. päev tahke toiduta ja trenn

-Allikavesi, õunamahl

Ma tahaksin lihtsalt hõisata, sest tunnen end nii suurepäraselt. See on midagi imelist, kogeda TÕELIST TERVIST. Ma tunnen end lihtsalt lendlemas just nagu see Ungari poiss, kes pargis mediteerides ringi hõljub. Olen nii õnnelik, et minus on selline kergus ja armastav valgus, mis mind kannab.
Nägin öösel unes lapse sündi, see sümboliseerib uut algust. Kas tõesti jälle? :) Igal juhul olen valmis! Olin terve päeva selle unenäo lummuses. Nägin, et sünnitasin kodus, oma voodis ja minu ümber olid mu ema, isa ja õde. Laps tuli välja naerdes ja ka mina naersin õnnest. Mitte mingit valu polnud. Tundsin end nii kergelt ja hästi. Mu ema võttis ta ning asetas otse mu rinnale. Oh, kui ilus ta oli. Ta oli nii ilus, nii väike ja õrn, suurepärase roosaka jumega, heledate juustega ning tervisest pakatava välimusega. Pisarad hakkasid voolama, kui nägin teda endale naeratamas ning seejärel hakkas ta rahulikult rinnast piima jooma. Aitäh aitäh aitäh!!!

----------

Mu keha on täis energiat ning suunan selle oma keha treenimiseks, et ta jaksaks kanda veel rohkem energiaid. Treenin 7 päeva nädalas ning naudin seda iga päevaga aina enam. Käin ka joogas koos ema ja isaga, kuigi eelistan joogale Pilatest, bodyArt'i või BodyBalance'it, mis on kõik väga rasked staatilised lihastreeningud ja mida ma väga naudin. Olen 2007 aastal palju Pilatesega tegelenud ning see on mul lihasmälus, mu keha rõõmustas väga, kui neid harjutusi taas tegema hakkasin ning keha taastub uskumatult kiiresti. Toetan keha ka endiselt igapäevase kuivharjamisega, massaažiga ja 3 korda nädalas saunaga.

PS! Piiluge ka värsket ajakiri ÜKS numbrit, mis äsja poodidesse jõudis.


Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar

Märkus: kommentaare saab postitada vaid blogi liige.