reede, 14. november 2014

Selle pildi tegemise hetkel olin ma kuuendat kuud ilma toiduta olnud. See tähendab, mitte ühtegi suutäit söönud kuuendat kuud. Isegi olles eelnevalt pikaajaline toortoitlane ja paastuja, toimusid minuga siiski imelised muutused. Kõigest heast, mis minuga sel üleminekuajal toimus, kirjutan päris pikalt oma raamatus, seega ma ei hakka seda siin uuesti kordama.  Kirjutan siin eraldi vaid ühest asjast,  sellest, mis toimus sel perioodil minu juustega. Nimelt kiirenes tohutult nende kasv ning muutus tekstuur. Mu juuksed muutusid nii säravaks, kohevaks ja pehmeks, nagu nad varem pole olnud. Samuti hakkasin tundma ülimeeldivat magusat lõhna oma juustest hoovamas. Uskumatult suur hulk naisi kirjutab mulle oma juuksemuredega, eriti suur probleem on väljalangemine. Mul on nii kahju seda kuulda. Mul endal ei ole kunagi  olnud probleemi väljalangemisega, aga sel perioodil märkasin kohe eriti, et juukseid harjates ei jäänud harjale isegi mitte ühtegi juuksekarva. Kui neid üldse välja langes, siis minule täiesti märkamatult. Ühtegi karva ei jäänud sõrmedele, kui tõmbasin kätega läbi juuste. Naised, proovige kasvõi lühiajalist paastu raviks juuste väljalangemise vastu. Teil on vaja oma keha puhastada ning seejärel see laadida viimseni täis parimate, puhtamate toitainetega. Vahet pole, kas füüsilises või energeetilises vormis. :) Teie juuste seisukord paraneb, olen selles enam kui kindel! Väga hea toit juustele ja puhastaja kehale on mahl porgandist, õunast ja ingverist. See segu kiirendab juuksekasvu.
Juuste kasvu selline kiirenemine oli minu jaoks ime. Mu juuksed on alati olnud kiire kasvuga, kui siis hakkasid nad kasvama nagu bambus! Muutus toimus ka mu nahaga. See muutus kumavaks, säravaks ja kergelt helendavaks. Tuttavad, kes minuga sel ajal kohtusid, ütlesid, et minu ümber on tekkinud silmaga nähtav helendus. See valgus tuli läbi nahapooride.

Juuste jaoks ei ole olemas parimat vahendit enda värskest uriinist. See sisaldab kõiki aineid, mida peanahk ja juuksed vajavad ning miski ei tee juukseid säravamaks ega tugevamaks. Uriiiga võib juukseid pesta, või ka lihtsalt loputada ja hiljem puhta veega üle loputada. Kuigi isegi kui veega ei loputa, ei jää juustele mingit lõhna, kui olla puhtal toidul (mitte tarbida töödeldud toitu). See on kõige kiirem abinõu väljalangevatele juustele ja võtab juuksed kohe kinni. Võib ka ööseks vaid peanahka määrida uriiniga ning hommikul pesta pead või loputada veega.
Kui väljalangemine on põhjustatud hormoonidest, on jällegi parim abimees uriin, mis on parim hormoonide tasakaalustaja. Tulen meelde, et uriin on põhimõtteliselt puhtast vereplasmast ning kehale esmane, puhaim ja parim toit. Proovige kasvõi vaid ühe korra uriini juustehoolduses ja te näete juba peale esimest korda erinevust- rohkem sära, palju tugevamad juuksed, kohevamad, läikivamad.
Juuksekasvu pidurdab tohutult palju shampoonide kasutamine. Meil on väga palju erinevaid looduslikke vahendeid juuste puhastamiseks, mis samal ajal mõjuvad hooldavana. Me ei pea kasutama shampoone. Kui öeldakse, et oleks hea teha vähemalt paar korda kuus näiteks munamaski või rukkileivamaski, siis tegelikult me võime ka iga pesukorra ajal pesta nende vahenditega ja kogu aeg juukseid järjepidavalt hooldada. Munakollane võtab isegi õlimaski juustest välja, neutraliseerib õli. Lisaks kiireneb juuksekasv.

Siin on pildid läinud suvest. Värvitud hele osa on peaaegu täiesti välja kasvanud, tänaseks päevaks ei ole seda osa enam mu peas ning juuksed on sama pikad või natuke pikemad. Pildilt on näha, et juuksed on kasvanud nullist peaaegu pihani vähem kui nelja aastaga. Juuksed on põhimõtteliselt sinu elu ajajoon, eriti sinu toitumise ja eluviisi ajajoon. Kõik juuksed mu peas on 100% toorel, taimsel ja ka üldse mittetoidupõhisel dieedil kasvanud. Kas on siis ikka tõsi see, et juuksed ei kasva hästi, kui ei söö ülikõrge proteiinisisaldusega jne. dieeti? Kuidas siis seletada seda, et juuksed kasvavad ja veel väga hästi üldse mitte midagi süües? Või mida vajavad tegelikult juuksed kasvamiseks ja terve olemiseks? Mille toel nad tegelikult kasvavad? ;)







Siin on veel üks vana suvine pilt minust loomuliku juuksevärviga. Mu silmad tunduvad siin peaaegu täiesti mustad, aga see on sellepärast, et mu pupillid on enamuse ajast hiiigelsuured! :) 



Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar

Märkus: kommentaare saab postitada vaid blogi liige.