pühapäev, 9. detsember 2012

♥ 102. päev tahke toiduta ja toor-bruschettad


-porgandimahl
Klassikaline bruschettaretsept, aga röstsaia asemel kasutan Endiivialehti. Krõmpsub samamoodi nagu röstsai ja sai heaks kiidetud ka harjunud tavabruschetta fännide seas. Endiivialehti kasutatakse muide luksrestoranides gurmeesalatite serveerimiseks ja nendega saab kõike pakkuda.

Täna sai palju lume sees möllatud ja  terve kasvuhoone lume alt välja kaevatud. Füüsilist tööd oli palju, aga lume viskamine annab hea enesetunde ja rõõsa jume! Sain ka natuke liugu lasta ja muidugi tegime emaga palju lumepilte  :) Jõudsime ka Mahemarketi tooreturule, kus oli nii tore sõpru näha ja head-paremat kokku osta. Suurimat tänu kallile Sillele värskete datlite eest ja muidugi Paradiisi Maitse tüdrukutele jõulujoogi eest, mida isegi mu isa mõnuga jõi ja kiitis. Õhtul käisin oma kodu lähedal hobuseid, lambaid, kitsekesi, jäneseid, kasse ja koeri silitamas ja nendega suhtlemas ning hiljem tegin vanematele toorkõrvitsasuppi, pildil olevaid toorbruschettasid ja pakkusin porgandimahla mida ise jõin.





Pildil minu mahlapress aastast 2004. Odav ja kasutan siiamaani. Vot on hea mahlapress. Aga seda ma ei tea, kuidas ma kurgimahla suutsin juua, sest praegu ei sobi see mulle üldse!

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar

Märkus: kommentaare saab postitada vaid blogi liige.