teisipäev, 4. september 2012

6. päev tahke toiduta, kärbseseened ja ilus ilm

H: Valge Klaar
L: Valge Klaar
Õ: Valge Klaar

Täna oli jälle üks ilusaim päev. Hommikul jõin tumerohelist mahla ja korjasin mahakukkunud Valget Klaari kogu päeva mahlaks. Hommikul on muru nii mõnusalt kastene, hõõrusin jalataldu vastu märga muru. Tundsin, kuidas see lillede ja taimede eeterväljas seisnud õnnistatud vesi mööda mu jalataldu ülespoole jooksis ja mööda keha imendus, seda toitis. Eriti mõnus on päikesetõusuaegne soe kastevesi, mille sees paljalt püherdada. Tegin seda alates eelmisest aastast igal hommikul, kombineerides selle puhastusega. Väga võimas. Lisaks on see parim iluprotseduur, mida oma kehale teha.
Sain täna palju päikeseõnnistust tunda, olin nii tänulik selle eest. Just seda ma veel vajasingi sügisele ja talvele vastu minnes. Laadisin endale vett ja jõin seda väikeste sõõmudena terve päeva jooksul. Tundsin seda õnnistatud vett oma kehas toimetamas ja toitmas.
Lõuna ajal küsisin keha käest, millist taimeteed ta sooviks juua. Üllatusena tuli, et kanarbikuteed, aga värsket. Ega siis muud polnud, kui tuli ratta selga istuda ja oma lemmikmetsa sõita. Sinna jõudes kuulsin veel üht selget kuid otsustavat häält  ütlemas: "miks sa siis nii kiiresti sõidad, sa ju ei märka niimoodi olulist", vajutasin siis niimoodi pidurit, et pidin ülekaela kukkuma. Ja otse enda kõrval, madala kuusekese all nägin imeilusaid kärbseseeni. Olen neid juba kaks nädalat otsinud. Ma olin nii õnnelik ja tänulik. Sellepärast keha, kavalpea, mind just värske kanarbiku järgi saatiski, mul on kuivatatud kanarbikku kodus küll ja veel. Enam ma rattaselga ei istunudki, vaid uitasin metsas ringi, sain veel lisaks mõnusat jalamassaaži kuivanud käbide ja terava sambla poolt ja leidsin aina rohkem seeni. (Mainin igaks juhuks, et kasutan kärbseseeni valuvastase tinktuuri tegemiseks, mitte mingitel muudel põhjustel :) ) Leidsin ka ühe imearmsa tillukese kärbseseene, kes alles vaevu oma tulipunase valgetäpilise pea maa seest välja oli pistnud. Ta ütles mulle: "võta mind kaasa, võta mind kaasa, tahan ka saada ravimiks, mis inimesi aitab!" Silitasin tema tillukest peanuppu ja ütlesin, et oled liiga tilluke veel, alles seeneks saamas. Kui kasvad nii pikaks, et ulatud juba üle silmapiiri vaatama, tulen sulle järgi ja sinust saab ravim, mis inimestele kasu toob!






Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar

Märkus: kommentaare saab postitada vaid blogi liige.