esmaspäev, 15. oktoober 2012

♥ 47. päev tahke toiduta, kuidas õndsalt magada ja lõhnata nagu lill

-õunamahl
Veelkord tänan südamest kõiki, kes mu blogi iga päev loevad. Mul on väga hea meel kogu selle tagasiside eest, poleks osanudki arvata, et see võib olla nii suureks inspiratsiooniallikaks ja rõõmuks paljudele inimestele. ♥ See inspireerib ka mind edasi kirjutama.
Tahtsin soovitada üht mõnusat nippi neile, kellel unega probleeme. Parim aeg selleks on muidugi suvi, aga saab ka muul ajal. Suvel teen mina nii, et võtan ühe väga õhukese linasest riidest padjapüüri ja täidan selle kuivatatud heina, lillede ja lõhnavate ravimtaimedega.Oi kui mõnusasti see lõhnab! Ja sellise padjaga magades tulevad vaid kõige ilusamad unenäod ja ravimtaimede eeterlik õli ja energiaväli tervendab inimest une ajal. Talvel, kui heina, lilli ja taimi pole varuks kuivatatud võib kasutada vana teesegu. Koguda aja jooksul teejoomisest üle jäänud taimepuru, kuivatada hästi ja panna padjapüüri sisse. Lisaks- sellise padjaga magades lõhnavad juuksed terve päeva lillede ja magusa heina järele! Minu käest küsitakse pidevalt, mis parfüümi ma kasutan, aga saladus peitub heinapadjas. ;)
Ja kui vähegi võimalus- magage tervenisti heintest asemel. See on kõige teraapilisem ja kõige kõige mõnusam. Soovitan magamistuppa riputada ohtralt õhku desinfitseerivaid okaspuuoksi ja uinutavaid/rahustavaid taimi nagu kummel, palderjan ja midagi väga erilist- paar ööviiuliõiekest. Palju ei ole soovitatav, sest selle intensiivne lõhn, nagu jasmiinilgi, võib olla liiga uimastav. ♥


Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar

Märkus: kommentaare saab postitada vaid blogi liige.