reede, 26. oktoober 2012

♥ 58. päev tahke toiduta ja Jasmuheen ♥

-natuke apelsinimahla

Täna oli igas mõttes eriline päev. Kõik algas hommikul, kui silmad lahti tegin ja nägin, et maa on valge. Kõik on valge. Ma rõõmustasin nii väga! Kõik on nii ilus!
Viimaks saab jälle tunda lume lõhna ja tunda selle kõrvetavalt külma krudisemist jalgade all.
Õhtuks sõitsin linna, kus toimus Jasmuheeni seminar. Küll ma ootasin, et temaga kohtuda ja see õhtu oli igaveseks meeldejääv. Kui soe, kui armastust täis pilk ja väli on selle inimese ümber. Kui ta vaatab sinu silmadesse ja toimub sõna otseses mõttes armastuse vahetus, see on imeline tunne. Mitte iga inimene ei taha niimoodi armastuseenergiat vahetada, paljud tunnevad ebamugavust, pööravad pilgu ära. Aga tema silmadest voolas puhas armastus ja valgus. Õhtu lõpetas meditatsioon, mida oli üheskoos väga meeldiv teha. Tegime täna õhtul selle meditatsiooniga Maale ja inimestele palju head. :) ♥
Mina, kui lõhnaarmastaja, nautisin Jasmuheeni läheduses heljuvat sooja magusat lõhna. Ma arvan, et see oli tema aura lõhn. Tema kallistus andis kõige muu kõrval mulle ka osa sellest lõhnast kaasa. :) Tunnen seda siiani.

Silmis on mul pisarad sellest, kui Jasmuheen rääkis väga liigutavat lugu oma tütrest, kes suri vähki. Tema lugu oli sarnane meie pere loole, kus minu venna hinge valik surra noorelt ja sellisel moel, avas meie silmad nii paljule. Just nagu ütles Jasmuheen oma tütre kohta, saame meie öelda sama Tõnu kohta, et see surmakogemus kinkis meie perele nii palju. Me ei oleks muidu need, kes me oleme täna. ♥

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar

Märkus: kommentaare saab postitada vaid blogi liige.