teisipäev, 30. oktoober 2012

♥ 61 & 62 päev tahke toiduta

61. päev ♥
-apelsinimahl
Käisin arsti juures! Ta on minu ema sõbranna, kes tegeleb kompuuterdiagnostikaga. Ma võin väga vabalt selle nime praegu valesti kirjutada, sest sellel oli tegelikult mingi peenem ja pikem nimi, aga mul lihtsalt ei tule see hetkel meelde ja see sõna tundus kõige ligilähedasem. Põhimõtteliselt, patsient paneb kõrvaklapid pähe ja läbi ajulainete loeb arvuti kõike, mis tema organismis toimub. Ja sellega näeb kõike, absoluutselt kõike.
Arst oli väga väga ärahirmutatud, kui kuulis, et ma pole kaks kuud ivakesti söönud ja ütles, et kardab mind vastu võtta. Terve aja oli ta väga tõsine ja väga vaikne, lõpuks raputas pead ja ütles: " ma ei suuda seda uskuda, ma otsin ja otsin ja otsin ja ma lihtsalt EI LEIA midagi mis poleks ideaalne."
Loomulikult oli mul seda ülimalt hea kuulda, toetuseks. Olen õigel teel ja minuga on kõik ideaalne. :)
Minu organismi puhtus lõi ta taaskord pahviks ja niisama hämmeldunult ta minust maha ka jäi. Ta vaatas mind veel tõsiselt ja ütles, et igaks juhuks, tema kui arst, soovitab ikkagi sööma hakata. Ei kujutakski ette, et ükski arst vastupidist võiks soovitada.
Minu soolestik pidi olema täiesti puhas ja seda ma tunnen isegi, et enam ei ole midagi, mida puhastada. Tunnen end söömata ja isegi ilma mahlata ideaalselt. Olen õnnelik, et olen lõpuks tõelise valikuvabaduse teel. :)
62. päev ♥
-nisuvõrsemahl
-apelsinimahl
Täna oli minu kalli emme sünnipäev. Tõusime hommikul väga vara ja libistasime end üle jäämägede bussi peale. Sõitsime Trummi tallu, Tiiu Väinsaare koju, kes meid lahkelt vastu võttis. Oleme moodustanud väikese grupi, kellega saime kokkuleppele, et Tiiu võtab meid oma kodus vastu ja annab meile väikeseid loenguid/koosolekuid taimede ja haiguste kohta. Täna oli väga tore päev. 6 ja poole tunnisest loengust meeldis mulle just see koosolemine, taimetee joomine ja väikese grupiga, toredate inimeste ja sõpradega koos olemine. Tänase päeva teemaks olid liigesed ja liigesehaigused.
Peale pikka loengupäeva sõitsime Tallinnasse, kus käisime õega emale kingitust ostmas. Saime Loitsukellerist mõnusa ja teraapilise tatrapadja. Emaga võtsime Boostist veel värske nisuvõrsemahlashoti liigeste terviseks. :)
Hiljem sõitsime kogu perega Mustamäele Rucola restorani, mida nüüd kõigile kogu südamest soovitan! Tõesti suurepärane itaalia restoran ja menüü on väga hea, seda lugedes tundus, nagu oleks tagasi Itaalias, se oli nii hästi koostatud. Toidud olid super head, kõik kiitsid väga ja mina sain suure, pooleliitrise klaasi värsket apelsinimahla. Sinna lähme veel kindlasti tagasi.
Hiljem sõitsime õe kallima juurde, kus teised jõid veini ja sõid isetehtud õunakooki. See oli väga mõnus lõpetus õhtule, küünla- ja kaminatulevalgel, vaikse muusika ja kallite pereliikmetega.
Õhtul võtan veel aega meditatsiooniks ja lõõgastuseks, et end igal tasandil toita.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar

Märkus: kommentaare saab postitada vaid blogi liige.