kolmapäev, 6. veebruar 2013

♥ 161. päev tahke toiduta ja uisutamine

Käisin täna Liinaga uisutamas sellel aastal ESIMEST KORDA. Pole kunagi nii pikka vahet jäänud, ma ju armastan uisutamist. (Uisugeen on ilmselt mu emalt, kes oli iluuisutaja).
Harju liuväljal olin täitsa esimest korda. Tavaliselt käin Premias, kus on hea suur saal. 
 Jää oli väga hea ja sile, kuna käisime nii varakult, ei olnud seal ühtegi inimest ja plats oli täiesti vaba, sai kihutada nii, et juuksed lehvisid ja nahk läks higiseks. See on väga hea treening jalalihastele, mis mul eilsest Pilatesest ja Shapingust veel valusad olid. Mul vedas väga kui sain laenutusest profiuisud (meeste omad) mis olid kõige mugavamad uisud millega kunagi sõitnud olen. Peale uisutamist istusime liuvälja kohvikus (estburger?) ja jõime ingveriteed. Kahju, et peale füüsilist treeningut midagi värsket inimestele ei pakuta, vänge rasva lõhn fritüürides seisvast õlist kippus südame pahaks ajama. 




Ka mere peal saab uisutada. :) Aga on väga konarlik.

Mere äärel. Vesi oli seal all juba mitu korda üle pea. 

Kuum tee meie enda ehitatud lumemajakeses. Seal oli hea ja isegi ööd veeta polnud külm. 




Külm ei hakanud kordagi. 



Ja kui jääpangad sulama hakkavad.. saab nendega sõitma minna!

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar

Märkus: kommentaare saab postitada vaid blogi liige.