kolmapäev, 15. mai 2013

Kõigile

Tänan teid kõiki! Kõigi kirjade ja luuletustes eest, mis mulle saatnud olete! Püüan vastata kõigile ja tegelen sellega pidevalt.Seega palun ka aega ja mõistmist..
Väga paljud teist on avaldanud soovi tulla siia minu juurde ja kohtuda, aga juba puhtfüüsiliselt ma hetkel ei jõuaks kõigiga.. Loodan, et see sobib, kui suhtleme seni kirja teel.
Luuletused! Ma üllatusin nende üle väga ja kõik need on tugeva hingesoojusega. Lihtsad, südamest kirja pandud read mis räägivad headusest. Tänan teid! Olla inspiratsiooniks millegi nii ilusa loomisele, see on mulle väga suur kingitus. See näitab ka, et luule on peidus igaühes meis ja on vaja vaid mingit puhangut, mis selle välja tooks. See on kõigis juba olemas! Selliste luuletuste kirjtamine mõjub tervendavalt KÕIGELE. Kogu olemasolevale.
Tänan kõiki kes ütlevad, et minu tekstid tekitavad positiivseid kujundeid ja on tervendava mõjuga. Et  negatiivsed mõtted muutuvad positiivseteks. Ise enda tekstide puhul seda ju ei tunne ja kuulda seda erinevatelt inimestelt on väga oluline minu jaoks. Olen südamest tänulik! Just sellise taotluse ja mõttega ma kirjutangi, et need tekstid tooksid tervendust. Seda ei saa sõnadesse mahutada, kui palju head te teete nende tunnete tundmisega maailmale ja iseendale. Tänan teid maailma tervendamise eest!
Tänan ka kõiki kes pöörduvad nüüd rohkem näoga looduse poole, kes on juba proovinud käia pikemalt paljajalu, mekkida imelisi taimi ja magada lageda taeva all. Need on looduse kingitused, mida igaüks meie seast peaks proovima ja tundma.
PS! Naistepuna tinktuur saab valmis juulikuu keskpaigaks või natuke varem. Eelmise aasta tinktuurid on kõik praeguseks otsas. Annan Facebookis kindlasti märku, kui saan valmis uued tinktuurid, kõik kes soovivad, saavad!
Pai teile kõigile ja armastan teid.


"Hallo,Kosmos" saadet saab järelkuulata siit: http://heli.er.ee/helid/1350672.mp3

Piiluge ka värsket ajakiri "ÜKS" numbrit, kus kirjutan seekord laulmisest ja selle mõjust Maale.





Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar

Märkus: kommentaare saab postitada vaid blogi liige.