neljapäev, 16. mai 2013

Tervendav harjutus

Soovin teiega jagada ühte imelist tervendavat harjutust, mis tuli hommikul minuni kui istusin oma lemmikkohas metsajõe kaldal. Kirjutan selle siia mina vormis, siis hakkab ta mõjuma juba teksti läbi lugedes. :)
Istun lõdvestunult maapinnal, kuulen jõe rahustavad vulisemist ja õrna linnulaulu. Tunnen värsket mereõhku silitamas mu pead ja noorte taimede lõhna. Tunnen pealael päikese soojendust, millest avaneb  minu kroontšakra. Imelised säravad lilleõied laotavad oma kroonlehed laiali ja ammutavad päikese õnnistavat puudutust. Selle lilleõie sees pulbitseb valgus kui soe vesi, mis nüüd voolab välja üle kroonlehtede. See puhastav, tervendav ja õnnestav soe vesi voolab üle mu pealae, alla mööda juukseid, nägu ja kaela õlgadeni. See on soe ja pehme, väga tervendav ja tugevalt puhastav valgus. Ta muundab oma teel kõik blokeeringud ja õnnistab. Soe vesi koos päikesekiirtega voolab nüüd mööda mu õlgu alla, mööda käsivarsi, kõhtu, jalgu ja lõpuks välja minu jalataldadest, kandes seda puhast armastuseenergiat ka maa sisemusse, Maa-emale. Voolav vesi liigub alla mööda minu energiakeha, puhastades selle iga tasandi. Parandades, puhastades ja taastades minu kehasid. Tunnen, kuidas minu keha imab seda toitvat valgust enda sisse kuni see jõuab füüsilise kehani ja liigub ka selle sisse. Olen valgusega ümbritsetud ja valgus on mu sees.
--
Väga palju on neid õpetusi, mis panevad peale energeetilise kaitse. Ma ei arva, et me peaksime looma endale kaitse tumedate jõudude eest. Kui me oleme valguse teel, oleme me juba piisavalt tugevad, et lahustada endas kõik negatiivne nii, et see meid ei mõjutaks. Mõjutada saab vaid läbi loa ja loa annab inimene hirmuga. Me peame olema väga täpsed oma palvetes ja need hästi läbi mõtlema, võib juhtuda, et hakkame kaitsma end ka selle eest, mis võib olla meie arenguks vajalik. Vaid elusündmustele tagasi vaadates näeme neis Jumala kätt. Soovitan pigem tervendada oma välju ja keha ning keskendada oma mõtted armastusele ja headuse loomisele maailma.
Kui me oleme terved ja tugevad ning ei anna luba oma hirmuga, siis ei saa ükski energiavampiir ega tume jõud meid ära kasutada. Vastupidi, siis me tervendame oma kiirgava väljaga ka kõiki teisi. Selle asemel, et endast ära tõugata, me hoopis võtame vastu ja aitame. Aitame armastusel sündida. Võime vastu võtta ka kõik kurja, mida inimesed mõnikord kiirata tahavad ja lahustame selle, muudame tagasi potentsiaaliks, tagasi valguseks.


Kallid sõbrad, palun teil toetada imeliselt tublide tüdrukute, Mariini ja Elisa esimest (ja üldse esimest Eestis) päris toortoidu kokaraamatut. Selle raamatu ilmumine muudab eestlaste toitumisharjumusi väga tugevalt paremuse poole.
Andke oma panus, et levitada tervisesõnumit: http://www.hooandja.ee/projekt/toortoidu-kokaraamat

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar

Märkus: kommentaare saab postitada vaid blogi liige.